tirsdag den 28. januar 2014

Den første gang




Én af Women's læsere startede et debatindlæg(2008) om "Den første gang", hvor forskellige piger skrev deres egen opfattelse af den første gang på lagnerne, nogle af historierne er mere eller mindre vilde, mens andre ikke engang husker deres første gang. 

Vi var begge selv rimelig stive, da vi fik taget vores mødom og ingen af os fortryder det i dag. Den eneste forskel var, at ene af os ønskede at "den første gang" ikke skulle være med hvem som helst, hvor den anden af os hellere ville have det overstået hurtigt.  


Der er mange forskellige og personlige meninger om ens første gang, både inden og efter. Nedenfor kan I se et par stykker af kommentarene i debatindlægget fra Women:

"Min første gang var med en fyr jeg var total vild med og det var ganske naturligt at det skulle ske. Det skete på bagsædet af hans bil, og kan kun smile når jeg tænker tilbage på den første gang."


"Min første gang var på en festival, efter mange timers indtagelse af vin. Det var ikke den bedste oplevelse, men var i øjeblikket glad for det var overstået, også selvom det ikke var en jeg havde et forhold til."

"Min første gang var ret underholdende. Jeg havde været kærester med ham i 5 måneder da vi gjorde det første gang. Jeg var rimelig nervøs, men min daværende kæreste var bare en af de typer, der kan få noget sjovt ud af alt, og han var helt rolig og nede på jorden, han fyrrede nogle jokes af mens vi gjorde det, om hvor akavet det egentlig var, og inden vi så os om havde vi nærmest grinet os igennem vores første gang, det gjorde ondt men var alligevel en dejlig oplevelse!"

"Min første gang var med min nuværende kæreste. Der var intet specielt eller romantisk over det - det skulle bare overstås. Det gjorde hamrende ondt, så det var utrolig svært at gennemføre. Det hele blev ret praktisk, fordi vi ikke kunne få kondomet til at sidde ordenligt til at starte med, han skulle hjælpes meget 'på vej' osv. Haha. Heldigvis havde jeg absolut ingen høje forventninger til det, så det var bare dejligt at få overstået."

"Jeg kan slet ikke huske min første gang, jeg var hverken fuld eller på stoffer, men det må havde været så dårligt at min hjerne ligesom har lukket det ude. det var med min x og hans sex var i det hele taget dårlig.."

Se hele debatindlægget HER

1 kommentar:

  1. Synes at ens første gang skal være en man holder af!

    stil mig gerne spørgsmål! http://victoriaschluter.blogspot.dk/2014/01/ask-me-questions.html#comment-form

    SvarSlet